sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Never let you go

Mooi! Tää päivä on ollu iha sairaan mukava! Tehtiin joskus 12 maissa pääsiäis kakku ja wow se onnistu! Kesti about neljä tuntia mutta iha sama haha. Nooh, tehtiin kuiteski ihan kaikki ite! Joskus viien kuuen aikaan mun kummitäti ja sen poikakaveri tuli tänne. Vooi että mun kummitädin maha on jo iso! Siis ku se saa vauvan kuukauden sisällä :3 Mutta huhhhuh oli paljon hyvää ruokaa! Lopuks tietenki äiti piilotti pääsiäismunia ja oli mukava ettiä niitä ku tuli lapsuuden muistot mieleen :) Yheksältä vieraat lähti & mää ja Ansa mentii trampalle hehe. Loppu ilta aijotaan Ansan kans vaan chillailla ja syyä varmaa... hups. Ainii ja täällä siis söi myös mun äiti, Jari, Milla & Tapio :)! Loppuun paljon kuvia, heips!

:3

pupedit <3

pro piirros!






naaaaaam





tipu

kunnon kakku

<3

mä ;)

muniaa

minä!!!



-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti