tiistai 12. maaliskuuta 2013

Who's gonna make you fall in love?

Heii! Huhhuh oon ollu kaks päivää koulussa ja oon kuollu! Maanantaina espanjan koe meni hyvin. Ainaki tuntu siltä... Oli myös ihana taas nähä kavereita ja kuulla kuulumisia :) ! Mutta sitten ku pääsin kotiin nii söin taas niitä tortilloita ja sitte kuus tuntia lukemaa hissan kokeeseen plus tekemään hissan projekti! Mite mulla kestää nii kaua lukea? Ei mun pitäis noi paljo ressata jostaki kokeesta koska en oo ees ysillä! Pitäis ottaa iisimmin nyt oikeesti... Sain surkeet yö unetki ja kuulin koulussa opelta että vittu teenki sen kokeen huomenna :))))))))))))))))) zlieurhtosrlughnsfbstrhsrgthd Nooh onneks luin eile, koska tänään oon nyt tehny jonku suomen esseen loppuun ja kohta vois tehä yhtä englannin esseetä. Tänää myös koulussa oli iha normi päivä ja sen jälkee menin Jempun kanssa kauppaa ostamaa herkkuja syötteelle ku mennää sinne koulun kans ens viikolla! :) Sitte Jemina tuli meille vähäks aikaa mutta taas kerran vaan hengailtii. Vois tekasta nyt äkkiä noi läksyt ja mennä lämpimään suihkuun! Onneks huomenna kait katotaan suomen tunnilla vaan leffaa! :) jos oikein ymmärrsin? Mutta joo, koittakaa pärjäillä ja selviytyä koulusta! Viis viikkoo ja pari päivää enää Justinin keikalle! Wooohooo!<3


missä kesä? :c

hehe tossa toi suklaanaamio sunnuntailta!

nam.


omnomnomnom


-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti