lauantai 7. syyskuuta 2013

Say what you wanna say

Mooi! Jee oon tosi iloinen, että vihdoinkin pääsen kirjottelemaan tänne :) En oo päässy koko viikkona tänne postailemaan! Nyt vihdoinkin kun oli vapaa-aikaa, kiiruhdin koneen ääreen kirjottelemaan. Maanantaina menin kouluun,
 viikon sairastelun jälkeen. Menin myös koulun jälkeen ouluhallille treenaamaan parin kaverin kanssa. Tein pitkästä myös flikkiä, sillä selkään ei sattunut!! Tein silti ihan patjalla ettei tää selkä taas rasitu. Tiistai ja keskiviiikko olikin sitten iha perus päiviä. Oli torstaikin normaali päivä, mutta tilasin kahet cheer shortsit hehe! Yhdet violetit ja yhdet seebra kuvioiset :) Niistä sitten lisää kun ne tulee postilaatikkoon. Oli myös reenit jotka meni ihan hyvin!




köksässä!


'

:*

Perjantaina oli bilsan koe josta olin stressannu vähän, mutta ei ois pitäny! Se meni ainakin omasta mielestä hyvin :) Koulun jälkeen menin Vickylle ja juteltiin kaikesta. Oli ihan sika mukavaa ja Vicky teki myös ihanat juustopekonileivät meille, nam!





Tänään olin ihan väsynyt ja tahtoin nukkua koko päivän! Mutta ei. Piti herätä jo puol kaheksalta, sillä piti lähtä kouluun. Miellä oli lauantaikoulupäivä, että ois pitempi joululoma (?). Oltiin siis koko koulun kanssa Ainolapuistossa tekemässä erillaisia aktiviteettejä. Kaikki seiskat oli yhessä joka oli tosi mukavaa :) Aktiviteettejen jälkeen oli piknikki jonne tuli myös äiti, Ansa ja Manu. Kaikki rakastu Manuun haha! Syötiin evästä ja vähän yli kakstoista lähettiin kotiin. En ehtiny kauaa hengaila kotona, sillä kahelta mulla olikin jo reenit. Reenit meni mun mielestä ihan super nopeesti! Oisin vielä tahtonu jäädä reenaamaan vaikka tunnin enemmän. Mulla on ollu tällä viikolla ihan sairaan iso inspis reenaamaan! Toivottavasti se pysyis yllä. Reenejen jälkeen en vieläkään saanut levätä, koska yhtäkkiä pitikin vaihtaa huoneen järjestystä ja siivota huone. Huoneeseen tulikin nyt tosi iso muutos! Huomasin myös tänään, että syksy on nyt oikeesti tullutkin vaikka välillä onkin ihan lämmin. Mutta nyt oon oikeesti ihan poikki ja tahon mennä rentoutumaan, sillä on ollut tosi pitkä päivä! Heippa! 








-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti