torstai 12. syyskuuta 2013

Be my Ooh La La

Heei! Tää viikko tähän mennessä on ollut ihan normi, vaikka tiistaina olikin mun "Lucky Day"! Sinä päivänä koulussa meni hyvin ja koulun jälkeen Nea tuli mun iskälle. Oli kiva vaan chillailla ja löydettiin meistä vanhoja kuvia koneelta haha! Illalla kun tulin äitille postilaatikosta löyty mun cheer sortsit! Ne oli siis vihdoinkin tullut ja sopi päälle täydellisesti :) Tän kaiken lisäks kuulin myös, että mun mummu lähtee mun kanssa jonnekkin Euroopan maahan syyslomalla! Olin ihan super ilonen, sillä en oo pitkään aikaan matkustellut. Tällä hetkellä tahtoisin lähtä Turkkiin, koska en oo ikinä käyny siellä ja oon kuullu siitä paljon kehuja. Tällä hetkellä yritän säästää rahaa, että siellä saisin sitten shoppailla ihan kunnolla! Onko kukaan teistä käyny Turkissa? Ois kiva tietää mitä kaikkia kauppoja siellä on ja minkälainen maa se muutenkin on :) Tällä viikolla oon myös reenannu ouluhallilla ja tänäänkin on reenit. Äsken myös tehtiin ihanan makusta pitsaa Ansan kanssa! Mutta ei oo muuta oikein tapahtunut. Ens postaus tulee varmaankin sitten viikonloppuna, mooikka!


MAANANTAI:









TIISTAI:



seebra cheersortsit 6€

violetit cheersortsit 6€
KESKIVIIKKO:





Justiin! :*


TORSTAI:





-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti