tiistai 2. heinäkuuta 2013

Our love is so sweet

Heippa! Tää päivä on menny tosi mukavasti eikä oo ollu ollenkaa sellasta tunnetta, että ois tylsää! Aamulla saatiin yllätys herätys Jempun iskältä joten valmistuttiin 25 min, että saatais kyyti Zeppeliiniin. Käytiin melkeen kaikki vaatekaupat läpi ja yllätys, yllätys löysin kaks paitaa ja alusvaatteita! Oon tosi tyytyväinen ja kaikki ostokset oli vielä alennuksessa, joka on ainaki mulle aina plussaa haha. Puolessa välissä shoppailua käytiin Jempun kanssa syömässä Pizzeria Istanbulissa. Mutta ei kyllä mennä sinne enää toista kertaa, koska palvelu ei ollu missään nimessä mikään hyvä! Pizzan jälkeen shoppailtiin vielä vähän ja neljän maissa äiti tuli hakemaan. Otettiin vielä nopeesti mukaan pari Arnoldsin täydellistä donitsia, nam! Äiti vei mut ja Jeminan Jempulle josta hain kamani ja pyöräiltiin sateessa vihdoinkin meille. Meillä siivottiin mun vaatekaappi ja heitettiin KAKS MUOVIPUSSIA jotka sisälsi mun vaatteita, pois. Oli tosi hankalaa, koska nykyään mun vaatekaappi näyttää ihan tyhjältä. Mutta mitäpä sellasia vaatteita pitää komerossa, ku en tuu ikinä käyttämään niitä. Jossain vaiheessa Jemppu lähti ja nyt istuskelen koneella. Loppuun vielä kuvia, mooi! 

ps. päätin tästä lähtien laittaa nuo kuvat suuriksi, että ne näkyis vähän paremmin! :-)


h&m 7e 

ily <3

Doris 5e



:,( byebye



haha! <3

Jembbbu :*



:33 <3

<3
      -ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti