sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Just a small town girl

Mooikka! Tää on sitte mun sadannes postaus, mutta tietenkin kone lagii, videot ei kunnolla lataudu ja editointi ohjelma ei pelaa. Elikkä tästä postauksesta tulee ihan normaali postaus josta en oo oikeen ilonen :/ Yritän miljoonatta kertaa huomenna tehä sitä erikoispostausta joka tulee olemaan My Day video. Tässä nyt vähä mun viime päivistä. 

Keskiviikkona:
Aloin pitkästä aikaa Neaa! Olin niillä ja oikeestaan vaan chillailtiin ja syötiin. Oppiin myös flikin maassa yhellä avulla ja oon iha sika ylpee itestäni! Se flikki ei ollu lähelleskää täydellinen, mutta oon ylpee ku uskalsin koittaa sitä ja pääsin jaloille lopussa :) 


<3 :*


Torstaina:
Tästä päivästä en kerro paljoa, sillä tein tästä päivästä sen My Day videon ;) Mutta sanon vaan, että meille tuli yötä Ansa ja Ansku ja vietettiin mun ja Anskun synttäreitä! Ite täytin 13 jo 17.4. haha. Me oikeestaan vaan syötiin, juteltiin ja oli iha sairaan hauskaa, että tuli naurettua vedet silmissä! 

fooooood

:*


ansku <3


ansaaa <3
Perjantai:
Aamulla ei tehty mitään erikoista ja kohta Annikan pitiki jo lähtä :( Muuten mun päivä meni niiin surkeesti. Olin ärsyyntyny kaikesta. Kyllä tietenki välillä oli ihan mukavaa, sillä mentiin Ansan ja muitten sukulaisten kaa koristelemaan Sinin (mun tädin) ja sen tulevan miehen hääpaikkaa. Käytiin myös polskimassa lämsällä, joka oli sen hääpaikan vieressä.


Roni raksu <3

bro!


Lauantai:
Aamulla laittauduttiin Ansan kanssa Sinin ja Jannen häihin + Ronin ristiäisiin. Pitkästä aikaa piti laittautua ihan kunnolla! Mua pikkasen jännitti sillä olin kukkaistyttö ekaa kertaa ikinä! Ku päästiin kirkkoon ja häät alko eihä sitä voinu muuta ku itkeä ilosta. Ku näin Sinin ja Jannen kävelevän alttarille, näin kaikki muistot niitten kans omassa päässä ja Sini oli aivan älyttömän kaunis. Kirkossa ne sitten vihittiin ja Roni kastettiin. Sitten siirryttiin juhlapaikalle. Syötiin, otettiin miljoona kuvaa, oli ohjelmaa ja nautittiin ihanasta seurasta! Oli tosi mukavat häät ja koko päivä meni iha sika nopeesti! Illalla kotona mentiin taas kerran nukkumaan Ansan kanssa autoon, sillä siellä on vaan niin ihanan kotoisaa ja viileetä. 



<3 :*

Ansa <3

Ronsku :*


Tapio <3


onnea!



Rosa :*



<3
Lauantai/today:
On ollu erikoinen päivä. Oon itkeny ilosta, sekä surusta. Tää päivä on menny myös tosi nopeesti. Heti ku herättiin Ansan kaa, lähettiin heti parin muun sukulaisen kaa hautausmaalle, vaikka mää ja Ansa jäätiin autoon. Sillä aikaa ku muut käveli hautausmaalla, kävästiin myös kaupassa ostamassa karkkia Ansan kaa. Jossain vaiheessa lähettiin kaikki yhessä Sinille ja Jannelle kattomaan hääkuvia. Sen jälkeen käytiin siivoomassa porukalla sitä hääpaikkaa ja pelleilin Ronin kanssa ja se hymyili sen kauniilla hymyllä. Pitihä se kännykkä jättää Sinille, joten seki piti vielä hakee kunnes päästiin kotiin, jossa vietiin Ansan kanssa koirat lenkille ja ollaan syöty. Kuultiin myös aamulla Ansan kanssa, että Gleen näyttelijä, Cory Monteith on kuollu tänään 31 vuotiaana. Oon kattonu vaan pari kertaa Gleetä, mutta oon itkeny tosi monesti tänään sillä en ois ikinä aatellu, että Cory kuolis. Se on musta tosi lahjakas, eikä ois missään nimessä ansainnu kuolla. Sillä oli ihana tuleva vaimo joka rakasti sitä ja pitkä elämä eessä. En vieläkää voi uskoo, että se on kuollu. Rip Cory. Tuun muistamaan sut ikuisesti niin kuin tosi moni muu. 

"Glee lost a star, but heaven gained one"

R.I.P <3
-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti