maanantai 22. heinäkuuta 2013

Is this meant to be?

Moooi! Kertoin viime postauksessa, että mulla oli niskat kipeenä ja huomasin eilen, että se olikin vaan tää mun olkapää. Huomasin myös, että tässä ei oo kaikki ihan kohallaan. Itkin jopa, kun tähän sattu (ja vieläkin sattuu) ihan sairaasti! Tuntuu, että mun olkapään sisällä on tennispallo ja että tää käsi ois vähän pois paikaltaan. Entiiä, mutta onko teille ikinä tapahtunu näi? Tää on ihan sika tuskallista, nii kertokaa mikä auttais jos tiiätte tän tunteen! Mutta nyt vähän tästä päivästä. Vähän yli yks poljin Jempulle jossa oteltiin kuvia, oltiin koneella ja syötiin aamupalaa. Varmaan neljän viiden maissa pyöräiltiin meille jossa järjesteltiin mun vaatekaappia parempaan kuntoon, juteltiin trampalla kaikesta ja tehtiin curry pyttipannua joka oli tosi hyvän makusta. Pakattiin mun laukku ja ostettiin myös junaliput huomiseks Muhokselle! Lähetään Jeminan kanssa siis Muhokselle (mun mummolaan) huomenna ja vaikka se junamatka kestääkin noin 20 minuuttia oon tosi innoissani! Pitäis olla lämminki nii voijaan käyä uimassa ja ottaa aurinkoa. Mutta eipä muuta, herätys tulee olemaan jo noin puol yheltätoista joten vois yrittää mennä nukkumaan vähän aikasemmin. Heippa!

!!

:,) <3

:*



ihanus <3
-ppinjaa

2 kommenttia:

  1. Heii viiville kävi kerran tollee niinku tolle sun olkapäälle. Se pitää sille klonkssauttaa oikeelle paikalle :( meiän kaverin iskä on lääkäri nii se teki sen meiän puolesta.

    VastaaPoista