perjantai 4. huhtikuuta 2014

past few weeks

Heloou! En oo oikein kirjotellut tänne koska ei oo oikein mitään ihmeellistä tapahtunut. On ollut tietenki monta päivää kun oon ollut tosi onnellinen ja kaikki on mennyt nappiin, mutta muuten on vaan ollut koulua ja oon yrittänyt vähän väliä nähdä kavereita. Viime lauantaina pidettiin joukkueen kanssa joukkueilta ja oli ihan kivaa! Parasta oli ruoka ja stunttailu haha. Oli myös tietenkin mukavaa viettää aikaa yhessä joukkueen kanssa.



Niin kun sanoinkin jo, että mulla on ollut monia päiviä kun oon ollut ihan sika iloinen ja tää päivä oli yks sellainen! Järjestettiin koulussa aamiainen, sillä meijän koululle tuli aika paljon sukulaisia ja tietenkin oppilaita aamulla katselemaan ysien tekemiä projekteja, joten meidän luokka järjesti aamupalan. Myytiin siis ihan sämpylöitä, pullaa, kahvia yms. Sen takia ehtiin olla vaan espanjan tunnilla vartti ja muutkin tunnit meni tosi nopeesti, eikä tehty mitään rankkaa. Vaikka mun suunnitelmat koulun jälkeen meni vähän päin pyllyä, yritin nopeasti keksiä jotakin muuta tekemistä, joten lähdettiin Jossun kanssa Ampulle kylään! Oli aivan ihana sää ja oteltiin kuvia ja höpötettiin kaikkea muuta :-) Pepin olisi pitänyt tulla vielä yöksi, mutta sekin suunnitelma vähän meni pieleen niin vietin tän illan kotona löhöilemässä ja mun veli tuli onneksi käymään! 




-ppinjaa

2 kommenttia: