torstai 17. huhtikuuta 2014

Finally 14 years old!

Heloou! Tänään onkin mun syntymäpäivä haha! Tää päivä on menny tositosi hyvin. Koulussa oli tosi rentoa ja koekkin peruttiin. Nyt myös alkoi Pääsiäisloma! Aijon lähtä Seinäjoelle viettämään Pääsisäistä huomenna perheen kanssa :-) Joten seuraava postaus tulee varmaan olemaan mun Pääsiäisestä? Sain tänään äitiltä jo synttärilahjoja ja Seinäjoella vietetään mun synttäreitä sitten vähän enemmän sukulaisten kanssa! :) Mulla ei oo oikein muuta kirjottelemista tähän postaukseen joten ajattelin näyttää nyt nuo lahjat. Mun kamera on jäänyt mun isoveljen luo joten saan sen vasta huomenna! Elikkäs nää kuvat tuli otettua vain puhelimella, mutta Pääsiäisenä yritän räpsiä kuvia sitten sillä järkkärillä!

1. Kaksi tällästä proteiini patukkaa :-) Yksi mansikkasuklaan makuinen ja yksi minttusuklaan makuinen. Tällä hetkellä syönkin jo tuota minttusuklaan makuista patukkaa heh! 


2. Kolme lyijytäytekynää ja sitten tollaisia tusseja. Näitä oon tarvinut tosi kauan, koska jotenkin aina nuo kynät ja kumit yms. menee hukkaan koulussa haha!


3. Musta TangleTeezer! Oon kuullut, että tää on tosi kätevä ja kun oon koittanut kavereitten TangleTeezereitä niin ne on ollut kyllä hyviä :-) 



4. Ihana pinkki juomapullo!


5. Tää beautycyclen huulikiilto on ihan sairaan siisti! Sillä kun tuon huulikiillon "avaa" niin sieltä tulee valoa ja tuossa huulikiillon kyljessä on sitten peili, eli jos on jossakin pimeässä esim. huoneessa ja tekee mieli laittaa vähän lisää huulikiiltoa niin no problemo haha!


6. Artistryn kosteuttava meikinpoistoaine, joka tulee kestämään kauan, koska tuo on vähän niin kuin tiivistettä :-)


7. Nuagelta kasvojen kuorintavoide


8. Rexona suihkugeeli/-saippua ja tuo tuoksuu ihan tajuttoman hyvältä!


Hyvää Pääsiäistä!

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti